Zadzwoń i zamów 661 808 085
Jak kupować?

 

Zakupy w kilku krokach

Aby wybrać produkt najedź kursorem na menu i wybierz z listy grupę produktów (np. karmy), która cię interesuje. Wyboru produktu możesz również dokonać wybierając producenta po lewej stronie ekranu pod wyszukiwarką. Wybierz produkt, który cię interesuje i kliknij na niego, następnie zatwierdź wybór klikając na okienko: Do koszyka, bądź dodaj produkt bezpośrednio do koszyka z listy produktów klikając na symbol koszyka.

Koszyk

Produkt zostanie dodany do Twojego koszyka. Możesz kontynuować zakupy bądź przejść do kasy klikając na symbol koszyka w górnym rogu ekranu, a następnie klikając w okienko: Do kasy. Następnie zostaniesz przeniesiony do okna z zawartością Twojego koszyka, gdzie możesz wybrać sposób:

- dostawy

  • kurier DPD
  • odbiór osobisty

- płatności

  • przelew natychmiastowy online za pomocą płatności SHOPER®
  • przelew bankowy  
  • pobranie - płatność przy odbiorze u kuriera DPD
  • gotówka - odbiór osobisty w siedzibie firmy   

Jeśli posiadasz kupon rabatowy zaznacz okienko: Mam kupon rabatowy, a następnie wpisz numer kuponu i zatwierdź klikając w okienko: Użyj. Jeżeli twój wybór okazał się niewłaściwy możesz usunąć produkty z koszyka klikając na krzyżyk w sekcji: AKCJE.  W koszyku możesz również zmienić ilość wybranych produktów klikając w okienko: Ilość, a następnie wpisując żądaną ilość produktów. Po zmianie ilości produktów koniecznie kliknij w okienko: Przelicz, w celu zaktualizowania koszyka. Nadal możesz kontynuować zakupy klikając w okienko: Kontynuuj zakupy, bądź przejść do płatności klikając w okienko: Zamawiam.

Twoje dane

W sekcji Twoje dane możesz się zarejestrować w naszym sklepie klikając w okienko: Zarejestruj się, bądź też złożyć zamówienie bez rejestracji, okienko: Złóż zamówienie. Jeżeli posiadasz już konto w naszym sklepie wystarczy w tym momencie zalogować się do swojego konta klikając w okienko: Zaloguj się.

Rejestrując się w naszym sklepie możesz w przyszłości zaoszczędzić na czasie podczas kolejnych zakupów logując się bezpośrednio do swojego konta, a także być objętym programem lojalnościowym upoważniającym Cię do zniżek. Podczas rejestracji możesz również zapisać się do newslettera, dzięki czemu będziesz informowany o różnego rodzaju promocjach, zniżkach, czy też akcjach prowadzonych przez nasz sklep. Nie zapomnij zapoznać się z naszym regulaminem i po przeczytaniu go zaznaczyć okienko informujące o zapoznaniu się z regulaminem. Na tym etapie możesz nam również przekazać dodatkowe informacje na temat zamówienia.

Podsumowanie

W podsumowaniu sprawdź dokładnie, czy wszystkie dane są prawidłowe. Na tym etapie wciąż możesz zmienić formę dostawy przesyłki lub formy płatności klikając w okienko: Zmień. Jeżeli twój wybór jest poprawny, a wszystkie dane zgadzają się zatwierdź wybór klikając w okienko: Potwierdzam zakup. Jeżeli wybrałeś płatność online zostaniesz przekierowany do kolejnego okna, gdzie będziesz mógł dokonać wyboru swojego banku i dokonać płatności za zakupiony towar. W przypadku płatności przelewem, gotówką, bądź za pobraniem zostaniesz poinformowany o kolejnych krokach informacją wyświetloną na ekranie, a także na Twój adres mailowy podany podczas rejestracji zostanie wysłana wiadomość.

Stany dostępności

Informacje na temat dostępności produktów aktualizowane są każdego dnia przed godz 09:00, iż prowadzimy równolegle sprzedaż w naszym sklepie detalicznym. W przypadku braku produktów niezwłocznie Cię o tym poinformujemy i zaproponujemy rozwiązanie. W przypadku produktów: Dostępnych na zamówienie, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem telefonu 503 608 200, bądź droga mailowa na: biuro@defelle.pl w celu ustalenia terminu wysyłki. 

Sposoby płatności

Informacje na temat sposobów płatności znajdują się w zakładce: Formy płatności, u dołu strony głównej.

Kody rabatowe

Jeżeli posiadasz kupon rabatowy wpisz jego kod podczas zamawiania produktów w sekcji koszyk, w okienku: Mam kupon rabatowy, a następnie kliknij w okienko: Użyj.

Twoje konto - sprawdzanie stanu zamówień

Stan swoich zamówień sprawdzisz logując się do swojego konta. Poinformujemy Cię również o zmianie statusu zamówienia za pomocą wiadomości email przesłaną na Twój adres mailowy podany podczas rejestracji. 

 

Wersje językowe
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Infolinia 000 000 000
Blog
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl